Shorttracken bij IJsclub Tilburg: Wisten jullie dat…?

• Onze jeugdleden bij de IJsclub Tilburg op maandagavond kunnen leren shorttracken?
  • Ze ook mee kunnen trainen bij Shorttrack Brabant (STB) op zondagmiddag?
  • Je in Tilburg kunt doorgroeien in shorttrack door mee te trainen op de gewestelijke shorttrack uren (zondagmiddag, dinsdagmiddag en vrijdagmiddag)?
  • Friso Emons en andere Brabanders via deze route in het Nationaal Team Shorttrack (NTS) zijn gekomen?
  • Deze andere Brabanders Xandra Velzeboer, Selma Poutsma, Michele Velzeboer, Hugo Bosma en Daan Kos zijn?
  • Anil de Vries inmiddels in Utrecht shorttrackt bij het KNSB-Talententeam Midden-West?
  • Onze trainster Lucy de Graaf in oktober dit jaar moeder is geworden van een dochter: Elena, ze deze winter nog lekker van haar zwangerschapsverlof geniet.
  • Ruud Aerts en Luuk van Gorkum de shorttrack training van de beginnersgroep verzorgen?
  • De Trainers Peter Emons, Quinty Breij, Bram Schouten en Kurt van Baar afwisselend de gevorderden training geven met hulp van de assistent trainers Karten Dielean en Hiba Pals?
  • Anil de Vries iedere week een leerzaam en leuk trainingsprogramma schrijft voor onze maandagtrainingen?
  • Iedereen steeds beter en daardoor harder gaat schaatsen?
  • Shorttrackschaatsen dan echt nodig zijn en je deze kunt huren bij onze IJsclub?
  • Tess Anderson, Thijme en Mathis Laurijssen mee hebben gedaan aan de shorttrack oefenwedstrijd in Breda?
  • Dat ze samen met Fenne Smit, Loïs Mijland, Joyce de Bel en Amélie van den Berk meededen aan het Gewestelijk shorttrack kampioenschap op 8 februari in Breda?
  • Onze shorttrackende leden (Karsten Dieleman, Naomi Segers, Ivar Lambregts,Thijme Laurijssen, Mathis Laurijssen, Kurt van Baar en Anil de Vries steeds vaker opduiken bij shorttrackwedstrijden zoals: Shorttrack Summercamp (Oberstdorf), Lara van Ruijven Memorial (Den Haag), Hanse Cup (Rostock), Beneluxcup (Tilburg, Hasselt en Luxemburg). KNSBcup (Leeuwarden, Leiden). Twente Bokaal (Enschede), Alta Valtellina Trophy (Bormio), Pannonia Open (Boedapest)
  • De wedstrijduitslagen op https://shorttrackonline.info/ staan?
  • We samen met 60 IJsclubleden naar het WK shorttrack in Ahoy gaan?
  • In Tilburg volgend jaar een World Cup Shorttrack wordt georganiseerd in het IJssportcentrum?
  • In het IJssportcentrum na 24 maart nog 3 maanden LENTEIJS heeft tot en met juni, zodat we nog lekker lang kunnen schaatsen op onze shorttrackschaatsen!
  • Je na de carnavalsvakantie van harte welkom bent voor een proefles shorttrack op maandagavond. Je kunt je hiervoor aanmelden via [email protected]

Groetjes van de afdeling shorttrack