dsc_0038.jpg

Eerste spade nieuw IJsstadion

dsc_0038.jpgOp vrijdagmiddag 25 april om 15:00 uur is op een ludieke manier de eerste spade in de grond gegaan voor de bouw van de 400 meter baan op Stappegoor in Tilburg.

Stichting BIJT en IJsclub Tilburg hebben, vertegenwoordigd door hun voorzitter Jan Giesberts, een begin gemaakt met de bouw en op symbolische wijze ijsblokjes gezaaid in de verwachting dat dit ijs over een jaar zal resulteren in een 400 meter baan waar Tilburg trots op kan zijn.

IJsbaan Tilburg in aanbouwVolgend jaar rond deze tijd moet de hal er staan: een volwaardig ijsstadion op Stappegoor, met een 400 meter lange wedstrijdbaan en een vloer in het midden waarop onder meer ijshockeyers terecht kunnen, maar ook kunstrijden wordt beoefend.

dsc_0047.jpg