2012 jan febr 085

Leden IJCT welkom op schaatsuitje IJsclub Flaes in Biddinghuizen

2012 jan febr 085

Natuurijs laat al weer 2 winters op zich wachten. Maar vandaag ontvingen wij telefoon van IJsclub de Flaes. Deze IJsclub organiseert op verzoek van velen weer een tocht in Biddinghuizen en nodigt geïnteresseerde leden van IJsclub Tilburg uit om mee te gaan. Van vorige edities weten we dat vele leden van IJsclub Tilburg mee gingen. Op zaterdag 24 januari staat een bus klaar die vertrekt vanuit de Hispohal in Hilvarenbeek, voor een dag echt ijs/schaatsplezier, op de 3 km lange baan in Biddinghuizen. Deze kans willen wij geïnteresseerde leden niet onthouden.

logoijsclubnieuw1Bij schaatsbaar ijs op De Flaes of extreem slecht weer gaat het niet door, 7 februari is de reservedatum. IJsclub de Flaes gaat uit van minimaal 40 personen. We kregen het volgende door:

Aanmelden kan vanaf nu!

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!!

1. Inschrijven kan met het inschrijfformulier (zie bijlage, zelf afdrukken), invullen en inleveren bij of mailen aan een van de onderstaande personen.

2. Om de opgave voor deelname definitief te maken, dient u vóór dinsdag 20 januari de betaling, van de kosten, te voldoen (zoals men dit heeft aangegeven).
3. IJsclub de Flaes vraagt een eigen bijdrage van € 30,00 per deelnemer. Dit is inclusief voor; o.a. bus en entree. Te voldoen: Bij voorkeur per bank NL56RABO 0122329821 t.n.v. Stichting De Flaes, Hilvarenbeek, of contant; bij Piet Haest of Ad Smolders. Het adres van Piet Haest is, Jan Wolfspad 5, 5081 MG Hilvarenbeek.
4. Het programma ziet er in principe als volgt uit:

08.00 uur vertrek vanaf de Hispohal in Hilvarenbeek. (7.45 uur aanwezig zijn!!)

10.00 uur aankomst in Biddinghuizen. Tijd voor koffie en omkleden.

10.30 uur aanvang schaatsen.

Rond 12.00u Pauze.

12.30 uur vervolg schaatsen.

15.00 uur afsluiting.

15.30 uur vertrek naar Hilvarenbeek.

17.30 uur aankomst Hispohal.

Deelname op eigen risico. Kinderen onder de 12 jaar, alleen met begeleiding. Meer informatie bij Piet Haest, tel. 013 5052167 / per mail of bij Ad Smolders tel. 013 5053463. Mailadres: [email protected]