De liefhebbersmarathon komt er weer aan

Op zaterdag 9 december 20:30u – 21:45 staat de liefhebbersmarathon weer op de planning. Voor alle recreanten (rijders zonder wedstrijdlicentie) is het mogelijk om aan één van de volgende wedstrijden mee te doen op die avond:

• Recreantenmarathon over 40 ronden; De marathon is bedoeld voor recreanten die ongeveer in staat zijn om 40 ronden te rijden met een gemiddelde rondetijd van 40 seconden of sneller.
  • De Liefhebbersmarathon gaat over 30 ronden: Een marathon voor alle recreanten die het leuk vinden om eens een keer een marathonwedstrijd te rijden. De beschikbare tijd om de 30 rondes te voltooien is 40 minuten, dus haalbaar voor alle niveaus!

De deelname aan de liefhebbersmarathon, is voor leden van IJsclub Tilburg gratis. Voor niet-leden zijn de kosten voor deelname € 7,-. Eén consumptie is inclusief voor leden en niet leden. Heb je geen transponder dan kun je deze huren tegen betaling van € 3,-, dit kun je kenbaar maken op het inschrijfformulier.

We bieden daarom op 9 december tussen 19.00 uur en 21.30 uur aan iedere “Liefhebber” de mogelijkheid eens te komen kijken naar hoe de marathonwedstrijden worden verreden en om zelf mee te doen aan de recreantenmarathon of de liefhebbersmarathon.