,

Uitslag clubkampioenschappen 16 en 23 maart

Op zaterdag 16 maart en 23 maart is het weer zover; de clubkampioenschappen. Samen met IJsclub De Vennen wordt het weer een spetterend kampioenschap. Dit jaar hebben we weer twee data: 16 maart voor alle pupillen en 23 maart voor junior t/m volwassenen.

Foto’s 16 en 23 maart

16 maart: uitslag, ritten

23 maart: uitslag, ritten

Zaterdag 16 maart pupillen

Zaterdag 16 maart beginnen we om 17:30 met de wedstrijd voor alle pupillen en de zaterdag jeugdgroep. Rond 20:30 is de wedstrijd afgelopen. Prijsuitreiking omstreeks 20:00. Natuurlijk is er per categorie een prijsuitreiking met echte bekers en medailles, en natuurlijk de eeuwige roem. Inschrijven kan via de officiële website van schaatsen.nl Hiervoor is ook een instructie beschikbaar.

Zorg dat je altijd 30 minuten van te voren aanwezig bent. Alle pupillen zullen begeleid worden door afdeling jeugd. Ouders vragen we om na het aandoen van de schaatsen op het middenterrein naar naar de buitenzijde van de buitenbaan te begeven.

Zaterdag 23 maart junioren en volwassenen

Vervolgens zal op zaterdag 23 maart het deel voor de junioren en volwassenen verreden worden. We starten dan om 18:00. Rond 22:30 zijn we dan klaar. Voor het eerst zullen we na de individuele afstanden ook een teamsprint rijden. Aanmelden hiervoor kan alleen ter plaatse; helm is verplicht. Inschrijven voor de 23e kan via de officiële website van schaatsen.nl Hiervoor is ook een instructie beschikbaar.

Voor de wedstrijden hebben we een handreiking voor diegenen die nog niet gewend zijn hoe het er aan toe gaat bij een wedstrijd.

Hieronder staat het voorlopige tijdschema van komende zaterdag: