De Grote Clubactie

Ook dit jaar doet IJsclub Tilburg weer mee aan de Grote Clubactie.

Koop vanaf 19 september 2020 online jouw loten via https://lot.clubactie.nl/lot/ijsclub-tilburg/443580

Wat is de Grote Clubactie:

Al meer dan 45 jaar organiseert de Nationale Stichting Grote Clubactie een landelijke loterij, waarmee verenigingen extra inkomsten kunnen verwerven. Volgens deze stichting zijn verenigingen namelijk de basis voor een gezonde samenleving.

Extra Inkomsten
Iedere club kan extra geld namelijk goed gebruiken. Materiaal heeft onderhoud nodig of moet worden vervangen. De afgelopen jaren hebben duizenden verenigingen met de Grote Clubactie hun doelen gerealiseerd.

Bestedingsdoel 2020 voor IJCT
Het geld wat wordt opgehaald met de Grote Clubactie wordt gebruikt voor: financiële ondersteuning van  het schoolschaatsen.

Het schoolschaatsen dreigt te verdwijnen door gebrek aan sponsors. Met uw steun kunnen wij weer een seizoen ruim 1750 kinderen uit Tilburg en omstreken kennis laten maken met de schaatssport.

Wat zijn de kosten:

De loten worden verkocht voor €3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar IJsclub Tilburg. De overige 20% is beschikbaar voor prijzengeld en het voeren van de actie. Hoe meer loten er verkocht worden, hoe meer geld er naar IJsclub Tilburg gaat. Daarnaast maakt u kans op prachtige prijzen. De hoofdprijs is € 100.000,- en de 2de prijs een Auto Seat mii electric !

Helpt u ons ons doel van dit jaar te bereiken?