Heel Nederland in de ban van het natuurijs, meld je nu aan voor lessen in oktober 2021

Wat was het een prachtig weer met prachtig ijs de afgelopen periode. Als IJsclub Tilburg hebben we in ieder geval binnen de mogelijkheden de jeugd een natuurijs training aangeboden wat een super geslaagde actie was. Maar ook hebben we natuurlijk “heel Nederland” op de schaats gezien. Ondanks dat de meeste ijsbanen door Corona gesloten zijn kun je bij ons al wel inschrijven voor het komende seizoen wat op 2 oktober start op de Ireen Wüst ijsbaan. Schrijf je nu in dan heb je zeker een plek in oktober voordat er wachtlijsten komen. We hebben een ruim aanbod voor kinderen en volwassenen, zowel puur recreatief als wedstrijd gericht. Kijk ook even naar onze mooie recente film op de ijzeren man.
Weet overigens ook dat we vanaf april/mei de zomertrainingen starten (skeeleren, droogtraining en fietsen voor de jeugd). Hiervoor kun je vanaf medio maart inschrijven.

Meer informatie over tarieven vind je op deze pagina.

Voor vragen : stuur dan een mail naar [email protected]