Tilburg Stappers

Tilburg Stappers gaat definitief door!

Bij de fabrikant in Portugal is het nog gelukt, op deze korte termijn, 500 paar schoenen in te plannen en te laten produceren. Deze zullen eind juni in Nederland zijn. Deze 500 paar bestaan uit alle 5 de kleuren, in alle beschikbare maten, van zowel de heren- als de damesschoen. De fabrikant heeft op basis van zijn ervaring een inschatting gemaakt van meest gewilde varianten. Of er na deze 500 paar nog meer geproduceerd gaan worden en de schoenen te koop blijven is afhankelijk van het succes van deze actie.

tstappers1

Wellicht blijft het beperkt tot deze 500 paar en worden dit collectors items!

De verkoop is inmiddels gestart via www.tilburgstappers.nl en de daaraan gekoppelde webshop van de fabrikant. Bij bestelling kan de klant aangeven naar welke club zijn €13 (per paar) mag worden gedoneerd.

Hij/zij ontvangt een factuur van de fabrikant voor Tilburg Stappers van €90 bestaande uit €77 (incl. BTW) voor de schoenen en €13 donatie aan de club naar keuze + verzendkosten.

Voor diegenen die de schoenen graag willen zien en passen zal er vanaf levering eind juni met elke club een bijeenkomst gepland worden waarbij je als lid, en andere geïnteresseerden, kan passen en bestellen. De €13 donatie van de daar verkochte schoenen is altijd voor de organiserende club. Online blijft de keuze vrij. De consument bespaart verzendkosten, heeft de schoenen kunnen passen en kan ze direct meenemen.

Steun Ijsclub Tilburg en gun jezelf deze leuke schoenen!