Seizoensafsluiting 26 maart

Het seizoen is bijna voorbij. Weer een lastig jaar waar iedereen continue moest schakelen wegens coronamaatregelen. Gelukkig kan vrijwel alles weer en hebben we als bestuur besloten een leuke afslutiing te organiseren. Deze vindt plaats op zaterdag 26 maart en is toegankelijk voor alle leden.

De zaterdaglessen krijgen wel een iets andere invulling en tijd, omdat ook in de ochtend het diplomaschaatsen van de jeugd plaatsvindt.

De volgende tijden zijn belangrijk:

• 9:00u-10:00u: Diplomaschaatsen voor de jeugd op de 400m baan (via afdeling jeugd is hiervoor separaat al een email verstuurd met details)
  • 10:00- 10.15 : dweil
  • 10:15u-11:45: Alle reguliere 400m baan zaterdagochtend trainingen zullen om 10:15u starten
    en 45 minuten duren.

Direct daarna zullen we gezamenlijk met een estafette het jaar afsluiten.

De teams voor de afsluitende estafette zullen tijdens de trainingen samengesteld worden door onze activiteitencommissie.
Natuurlijk zijn leden van maandag of wedstrijdgroep ook welkom op deze ochtend. Er is altijd wel een groep waar je nog aan kunt sluiten.

Vooraf EN na afloop ben je van harte welkom op het middenterrein waar we dit winterseizoen afsluiten. Voor  iedereen is er koffie/thee/choco of ranja en een versnapering.

Ook hebben we op het middenterrein een “stand” waar we informatie geven over oa het trainersvak voro zowel zomer en winter en onze voornemen om in mei een SL2 trainerscursus in Tilburg te laten starten.

We hopen op deze manier een gezellige en sportieve afsluiting te kunnen geven aan iedereen en rekenen op je komst.

Met sportieve groet, bestuur en technische commissie

(ps. voor de jeugd die schaatsen gehuurd heeft, Combinoren, lage noren en/of shorttrack schaatsen; na de diploma uitreiking kunnen in de parkeerkelder de gehuurde schaatsen geretourneerd worden. Dit is uitsluitend mogelijk tussen 10:30u en 12:30u).

Overzicht van laatste trainingen:

• Donderdag 17 maart: laatste wedstrijdtrainingen
  • Zaterdag 19 maart: alle trainingen gaan gewoon door, in de middag voor de KBT jeugd het Gewestelijk Kleine Banen Toernooi Breda (13:30u)
  • Maandag 21 maart: Laatste maandag avond trainingen
  • Zaterdag 26 maart: Diplomaschaatsen jeugd en laatste trainingen (aangepaste tijden)
  • Start zomertrainingen: eind april/begin mei