Doe ook mee met onze clubmarathon

UitslagDoorkomsttijden
Maandag 24 oktober 2022 21:15ulink uitslagLink doorkomsttijden
Maandag 2 januari 2023 21:15u
link uitslagLink doorkomsttijden
Maandag 20 februari 2023 21:15ulink uitslagLink doorkomsttijden
Wat een prachtige opkomst was het 24-10-2022; Ruim 80 deelnemers hadden zich opgegeven! De eerste ronden waren rustig voor iedereen, totdat er zich een kleine kopgroep vormde, ook met Marvin, Kenny en Joost daarbij. Na 30 ronden was het toch weer de jonge Geoprey Coenraad die de winst pakte, en bij de dames was dat Maud Biezen. We hoorden vanuit veel deelnemers weer zeer positieve berichten dat dit georganiseerd wordt. Voor de volgende club marathon kun je medio dec. weer inschrijven. De foto’s zijn weer beschikbaar in het album.

Voor iedereen die graag een keer vrijblijvend aan een marathon mee wil doen, YCT, De Vennen en Braga. Schrijf je binnenkort in.

• Vanaf junioren C (13 jaar en ouder).
  • Licentie NIET nodig, alleen lidmaatschap van 1 van bovenstaande clubs.
  • 30 rondjes met doorkomsten op rondenbord en scorebord. Iedere deelnemer heeft tot 22:00 de tijd om deze 30 ronden vol te maken.
  • Geen beennummers, maar helmcaps met nummers van de baancommissie.
  • In een soort van competitieverband over 3 wedstrijden. Indeling afhankelijk van deelname.
  • Aanmelden voor de competitie via aanmeldformulier tot 12:00 op de wedstrijddag.
  • Eerste ronde neutraal,de aangewezen koprijder mag niet worden gepasseerd. Daarna wordt de bel geluid en begint de wedstrijd. De eerste ronde telt wel mee.
  • Huur transponder: €3,00 per keer. Je eigen transponder gebruiken is natuurlijk ook mogelijk, Huur je een transponder, betaal dan via deze betaal link
  • Veiligheid voor alles.
  • Helm en handschoenen verplicht.
  • Je mag maar met één transponder deelnemen.
  • De snellere groepen rijden op de binnenste baan.