Liefhebbersmarathon

Vorig jaar heeft IJsclub Tilburg als aanvulling op de recreanten marathon een liefhebbersmarathon georganiseerd. Vanwege het succes is besloten om deze traditie dit jaar voort te zetten.

We bieden daarom op 7 februari tussen 18.00 uur en 19.00 uur aan iedere “Liefhebber” de mogelijkheid om deel te nemen aan een marathon wedstrijd.

De wedstrijd wordt verreden over 30 ronden. Alle recreanten, voor wie deelname aan de recreantenmarathons van het gewest te hoog gegrepen is, zijn welkom!

Deelname aan de liefhebbersmarathon kost € 7,-.

Heb je geen transponder dan kun je deze huren tegen betaling van € 3,-, dit kun je kenbaar maken op het inschrijfformulier.

Je dient uiterlijk 45 minuten vóór aanvang van je wedstrijd aanwezig te zijn en je te melden bij het inschrijfbureau. De Dames en Heren rijden gezamenlijk in de wedstrijd. De einduitslag wordt gescheiden opgemaakt. Voor de eerste drie Dames en Heren van de liefhebbersmarathon is er een prijs.

Doe mee!!! En schrijf je in via het inschrijfformulier of via de website van IJsclub Tilburg. Inschrijven kan tot en met 31 januari 2015.

Recreanten die mee willen doen aan de gewestelijke recreanten marathon kunnen op 7 februari terecht op de schaatsbaan te Breda.

Tevens willen we je er op wijzen dat je nog kan inschrijven voor de Uurchallenge op 17 januari. Inschrijven kan tot en met 10 januari 2015.