Voor het komende seizoen pakken we alles een beetje anders aan dan normaal. We willen alle wedstrijd jeugdschaatsers heel duidelijk laten zien wat voor ieder individueel het trainingsaanbod is van een heel jaar.

Het schaatsseizoen begint voor ons al in meil!!!

“Hoezo in mei?” zal je misschien denken. In mei starten we namelijk alle zomertrainingen. En dat doe je dan al zo veel mogelijk met de groep en de trainer waar je voor de komende winter bij wordt ingedeeld. Zo bereid je je optimaal voor op het komende schaatsseizoen.

Het aanbod van trainingen bestaat voor alle groepen uit een skeelertraining en een droogtraining en voor sommige groepen ook nog uit een fietstraining. In een persoonlijke mail wordt je uitgenodigd om in te schrijven op de trainingen. In bijgaande bestand staat dan wat jouw trainingsaanbod is en waarvoor je je op kan geven. In de bijlage hieronder kun je alvast zien hoe dat er uit gaat zien. Natuurlijk kun je je alvast voor een aantal trainingen opgeven. Afhankelijk van de groep waarin je terecht komt zal afdeling wedstrijd nog een aanvullend advies geven nav je aanmelding.

We werken overzichtelijk met kleuren per groep, zo geef je je dan in het aanmeld systeem op. Download de lijst hieronder, zoek je naam op en kijk welke kleur je zit, schrijf daarvoor in in het aanmeld systeem. Kun je 1 van de trainingen structureel niet deelnemen, zet dit dan in de opmerkingen van je aanmelding.

concept indeling wedstijd website 23-24

Schrijf je hier in voor seizoen 2023-2024.