Damespodium_GK_Marathon_06-03-10

Karen Teuling gewestelijk marathonkampioen

Damespodium_GK_Marathon_06-03-10

IJCT-lid Karen Teuling, afkomstig uit Eindhoven, rijdend in het team PANalytical en uitkomend in het landelijke damesmarathoncircuit, heeft afgelopen zaterdag haar gewestelijke titel op de kunstijsbaan van Breda geprolongeerd .

Eerder dit winterseizoen wist ze ook al voor de eerste maal deze titel op natuurijs te bemachtigen. In de slotronde versloeg ze in de eindsprint haar medevluchters Claudia van Heel en Kristel van de Westelaken respectievelijk 2e en 3e. Haar teamgenote Martine Dubling, ook uit Eindhoven, belande net naast het podium op de 4e plaats.

De PANalytical dames hebben dit seizoen deelgenomen aan het complete KNSB competitieprogramma plus alle natuurijswedstrijden in Nederland en de buitenlands wedstrijden in Zweden en Oostenrijk. Waarbij Karen Teuling in het Grand-Prix klassement geëindigd is op de 20e plaats.

Meerdere IJCT-leden zijn terug te vinden in de volledige uitslag.