Zin om eens wat anders te doen dan de standaard gymles op school? Ga schoolschaatsen! Schoolschaatsen is een vervangende gymles voor basisschoolleerlingen van groep 5, 6 en 7. De les wordt gegeven op drie opeenvolgende dinsdagen of donderdagen. De les duurt circa één uur en is van 09.30 uur tot 10.30 uur of van 10.30 uur tot 11.30 uur. De instructeurs van IJsclub Tilburg verzorgen deze lessen.

Kosten

De bijdrage per kind voor deze drie lessen is € 3,00. De Stichting Schoolschaatsen Tilburg en Omstreken zorgt ervoor, dat dit financieel allemaal mogelijk is.

Meedoen?!

Wil je graag, samen met je klasgenootjes, schoolschaatsen? Vraag dan op je school of ze jullie hiervoor willen inschrijven. In het begin van het nieuwe schooljaar ontvangen alle basisscholen de nodige informatie.

Meer informatie

Voor inlichtingen over deze activiteit kunnen de basisscholen contact opnemen met Peter Kollau.