Wil je aan wedstrijden deelnemen? Op de Ireen Wüst IJsbaan is gedurende het schaatsseizoen vrijwel wekelijks een wedstrijd.

Wedstrijden op de Ireen Wüst IJsbaan

Elk seizoen vinden langebaan- en marathonwedstrijden plaats op de Ireen Wüst IJsbaan. Wil je daaraan deelnemen, vraag dan een wedstrijdabonnement voor Tilburg aan. Met een wedstrijdabonnement Tilburg kun je op de Ireen Wüst IJsbaan zonder bijbetaling deelnemen aan:

• minimaal 11 gewestelijke trainingswedstrijden langebaan
  • minimaal 1 gewestelijk (afstands)kampioenschap
  • enkele marathons (banencompetitie)
  • 1 clubkampioenschap (gratis deelname voor alle verenigingsleden)

Bekijk de Wedstrijdkalender Ireen Wüst IJsbaan

Voor deelname aan wedstrijden kan gekozen worden voor twee opties

1. Voor schaatsers die frequent een wedstrijd willen rijden: een wedstrijdlicentie in combinatie met een wedstrijdabonnement. Hiermee kun je deelnemen aan alle trainingswedstrijden op de Ireen Wüst IJsbaan. Wel dien je tijdig in te schrijven op inschrijven.schaatsen.nl. De wedstrijdlicentie kun je zelf aanschaffen via Mijn KNSB. Het wedstrijdabonnement kan worden verkregen via het aanmeldingsformulier.
  2. Voor schaatsers die incidenteel een wedstrijd willen rijden: een wedstrijddaglicentie. Enkele wedstrijden per jaar (3 à 4) zijn opengesteld voor daglicentierijders. Voor deze wedstrijden kunnen alle verenigingsleden aanmelden. Rijders die niet in bezit zijn van het wedstrijdabonnement betalen inschrijfgeld. Voor het inschrijfproces kan gekeken worden op KNSB.nl.

Wedstrijden op andere banen in het gewest Noord-Brabant-Limburg-Zeeland

Met dit wedstrijdabonnement kun je ook op andere banen in het gewest (Breda, Eindhoven en Geleen) deelnemen aan:

• alle gewestelijke kampioenschappen langebaan (zonder bijbetaling)
  • alle gewestelijke marathons (zonder bijbetaling)
  • gewestelijke trainingswedstrijden langebaan (tegen bijbetaling)

Bekijk de Wedstrijdkalender Gewest Noord-Brabant, Limburg Zeeland

Wedstrijden buiten het gewest

Niet in alle Gewesten wordt gewerkt met een baanabonnement. Met een wedstrijdlicentie kun je ook op een andere baan buiten het gewest inschrijven.

Bekijk de Wedstrijdkalender KNSB.