accommodatie trainingskamp KBT
,

Trainingskamp deelnemers kleine banen toernooi KBT

Het trainingskamp KBT is voor de deelnemers van het Kleine Banen Toernooi. Tijdens dit kamp leren de kinderen elkaar beter kennen en gaan we veel plezier maken.
Datum: nog niet bekend (ook dagkamp zonder overnachting mogelijk)
Locatie: nog niet bekend
Activiteiten: schaatstraining, droogtraining en ontspannende activiteiten

Contact: [email protected]

accommodatie trainingskamp KBT
Algemene informatie trainingskamp

Voor deelname aan het trainingskamp vragen we een eigen bijdrage. De eigen bijdrage voor het trainingskamp KBT kamp is ongeveer 50 euro.

Het trainingskamp is superleuk om met elkaar te schaatsen, maar ook samen gezellige activiteiten te doen; we hopen dan ook dat je je snel aanmeldt.

Aanmelden kan via de website. Zodra het bedrag voor het trainingskamp bekend is, wordt het via automatische incasso afgeschreven.

Voor meer informatie kun je contact opnemen. Als er nog vragen zijn horen wij het graag.