clubavond 2011

IJCT Clubavond 2011 groot succes

clubavond 2011 De clubavond van IJsclub Tilburg, gehouden op zaterdag 5 november, was ook dit jaar weer een groot succes. Er was dan ook veel te doen, zien en beleven.

Clubrecords gesneuveld

Er zijn zelfs een paar clubrecords verbroken; Marvin Muijs op de 300m en Cristel Princen op de 100m. Bij de pupillen waren Daniek Roovers en Teun Verbeek de gevierde winnaars.

Harde strijd

De marathon had een grote opkomst en het was een harde strijd. De uiteindelijke winnaars waren Erik Agterdenbos en, voor de tweede keer die avond, Marvin Muijs.

Jeugd

Op de 30×60 baan hadden we in het begin een moeizame start maar al gauw genoten meerdere kinderen van de leuke spelletjes, opgezet door de jeugdcommissie die daarin ook nieuw spelmateriaal verwerkt had.

Shorttrack

De shorttrack-demo was spectaculair om te zien. Het publiek maakte dan ook gretig gebruik van de gelegenheid om veel vragen te stellen.

Bochtentechniek

Voor de ‘clinic bochtentechniek’ waren er meerdere belangstellenden die volop tips kregen van de shorttrack trainers. Het is dankzij deze trainers een geslaagde clinic geworden en zeker voor herhaling vatbaar.

Namens de activiteitencommissie

Tot slot willen wij van de activiteitencommissie alle deelnemers en ook de 50 helpers bedanken voor hun inzet op deze geslaagde clubavond. We hopen jullie volgend jaar weer te zien!

De foto’s van de clubavond zijn te bekijken in het fotoalbum.