4x NK voor Marvin Muijs

Marvin Muijs heeft zich dit seizoen maar liefst voor vier NK’s gekwalificeerd. Maandag 6 februari mag Marvin in Grou meedoen aan het NK Korte baan. Omdat hij op de SARA ranglijst 4e op de 100 meter staat, is hij uitgenodigd. De afstand die ze in Grou moeten rijden is 160 meter. Normaal gesproken wordt dit NK in Biddinghuizen verreden maar omdat er nu natuurijs is, vindt de wedstrijd in Friesland plaats.

Afgelopen zondag heeft Marvin zich via een NK Regioselectie wedstrijd in Hoorn geplaatst voor het NK Supersprint. Dit NK is extra leuk omdat het op 18 februari op de Ireen Wüst IJsbaan wordt verreden. Een NK op je thuisbaan is natuurlijk helemaal geweldig.

Ook heeft Marvin zich geplaatst voor het NK Marathon op 25 februari in Den Haag. Hij is 6e op het GK Marathon geworden waardoor hij nipt een plaatsje heeft gekregen op het NK. En als laatste heeft hij zich geplaatst voor de NK Scholenploegenachtervolging. Samen met Tom Hofker en Joep Mater, ook lid van IJsclub Tilburg, hebben ze zich via hun school, het Willem II College, gisteren bij de voorronde in Breda geplaatst voor het NK op 13 maart in Hoorn. Maar ook door de meisjes junioren C van van IJsclub Tilburg, is er in Breda goed gereden. Lina van Roessel, Nina Muller en Vera Mallens hebben zich ook geplaatst voor dit NK.

4x NK voor Marvin Muijs

Marvin Muijs heeft zich dit seizoen voor vier NK’s gekwalificeerd. Maandag 6 februari mag Marvin in Grou meedoen aan het NK Kortebaan. Omdat hij op de SARA ranglijst 4e op de 100 meter staat is hij uitgenodigd. De afstand die ze in Grou moeten rijden is 160 meter. Normaal gesproken wordt dit NK in Biddinghuizen verreden maar omdat er nu natuurijs is vind de wedstrijd op in Friesland plaats.

Afgelopen zondag heeft Marvin zich via een NK Regioselectie wedstrijd in Hoorn geplaatst voor het NK Supersprint. Dit NK is extra leuk omdat het op 18 februari op de Ireen Wüstbaan wordt verreden. Een NK op je thuisbaan is natuurlijk helemaal geweldig.

Ook heeft Marvin zich geplaatst voor het NK Marathon op 25 februari in Den Haag. Hij is 6e op het GK Marathon geworden waardoor hij net een plaatsje heeft gekregen op het NK. En als laatste heeft hij zich geplaatst voor de NK Scholenploegenachtervolging. Samen met Tom Hofker en Joep Mater ook lid van IJslclub Tilburg hebben ze zich via hun school, het Willem II College gisteren bij de voorronde in Breda geplaatst voor het NK op 13 maart in Hoorn. Maar ook door de meisjes junioren C van van IJsclub Tilburg, is er in Breda goed gereden. Lina van Roessel, Nina Muller en Vera Mallens hebben zich ook geplaatst voor dit NK.