foto podium
,

Verslag pupillentoernooi Eindhoven

foto podiumOp zaterdag 5 januari 2012 werd  het pupillentoernooi in Eindhoven verreden. Met 6 schaatsers was  IJsclub Tilburg vertegenwoordigd tijdens het toernooi waarbij 14 clubs uit het hele land meededen. Het begon om 18.30 uur en zou om 21.00 uur afgelopen zijn.

Onder leiding van Geert Aerts ging Anna van Wersch (pupil C) als eerste het ijs op om de 100 en 300 meter te rijden. Ze is hierbij op beide afstanden als derde geëindigd. Vervolgens mocht Bram Schouten (pupil D, maar reed als pupil C) dezelfde afstanden rijden waarbij hij 7e en 5e is geworden. Sterre van de Ven (pupil D) reed op beide afstanden naar een 4e plek. Stijn de Vet (pupil B) is op beide afstanden 5e geworden wat een mooie 4e plek in het eindklassement opleverde. Maud Lugters (pupil B, maar reed bij de pupillen A) mocht de 500 en 700m rijden waar ze 1e werd. Kenny de leeuw (pupil A) heeft ook een 500 en 700m gereden waarbij hij een nette 3e plaats behaalde.

Ook was er bij dit toernooi een algemeen klassement waarbij IJsclub Tilburg op de eerste plaats is geëindigd. Een groot succes waar alle rijders volgepakt met medailles, een beker en een goed humeur naar huis zijn gereden.

Foto’s zijn te bekijken in het fotoalbum