voorzittershamer

Algemene ledenvergadering

voorzittershamer

Op dinsdag 1 oktober vindt in T-Kwadraat om 20.00 uur de algemene ledenvergadering plaats. Het bestuur heeft alle leden een uitnodigingsemail gestuurd maar de agenda met een toelichting kunt u hier ook vast lezen.

Agenda Ledenvergadering 1 oktober T Kwadraat

1. Opening en vaststelling agenda door de voorzitter

2. Vaststelling notulen 51e algemene ledenvergadering van 2 oktober 2012

3. Ingekomen en uitgaande post

4. Bestuursmededelingen

5. Jaarverslagen bestuur en commissies 2012-2013

6. Financieel verslag seizoen 2012-2013

Begroting seizoen 2012-2013

Verslag door kascontrolecommissie Jan Brok en Peer van Boextel

Verkiezing van kascontrolecommissie 2013-2014

Pauze

7. Presentatie vertrouwenscontactpersonen (Marij Hop, Peer van Boextel)

8. Presentatie visie / missie / beleid (Dion Sillen)

8. Bestuursverkiezing, rooster van af- en aantreden:

Aftreden: Anneke Kolen en Jan-Hein Willemse (beiden zijn niet herkiesbaar)

Frans van Gorp officieel benoemen als penningmeester

Marie-Louise Oomen officieel benoemen als secretaris

9. Rondvraag en sluiting

Toelichting op de agenda:

ad 2 De notulen van de 51e algemene ledenvergadering zijn afgedrukt in de Hardrijder die u binnenkort ontvangt.

ad 3 Leden kunnen bij het secretariaat inzage krijgen in de ingekomen en uitgegane post.

ad 5 Jaarverslagen zijn afgedrukt in de Hardrijder die u binnenkort ontvangt.

ad 6 De financiële stukken liggen op 1 oktober 2013 van 19.00 – 19.30 uur ter inzage in de vergaderruimte.

ad 8 Statutair kunnen tot aanvang van de algemene ledenvergadering kandidaten worden aangedragen voor een bestuursfunctie. Deze kandidaatstelling dient door minstens tien leden gesteund te worden. Lijst met handtekeningen voor aanvang van de ALV aan de secretaris overhandigen.

ad 9  In de pauze en voor aanvang van de vergadering kunt u  inschrijven voor de rondvraag. Er liggen speciale formulieren hiervoor.