Grand Prix 2014 Masters op Weissensee

De organisaties op de Weissensee en de KNSB organiseren in januari 2014 in samenwerking met MasterSkating Nederland de GrandPrix Masters 2014. Naast het Open Nederlands Kampioenschap voor Masters (heren), dat al op het programma stond op 25 januari, is er nog een tweede wedstrijd op donderdag 23 januari toegevoegd.

De cyclus bestaat nu dus uit twee wedstrijden:

Grandprix 1 (70 km) op donderdag 23 januari 2014, start om 10.00 uur
Grandprix 2 (60 km) op zaterdag 25 januari 2014, start om 8.00 uur (tevens ONK).

De inschrijving is open voor alle Masters en wordt voor het eerst ook opengesteld voor Damesmasters (vanaf 40 jaar). Er komt hierbij een apart klassement voor Heren 40+, Heren 50+ en Dames. Vroeg inschrijven voor beide wedstrijden biedt financieel voordeel, maar je kunt ook altijd nog aan 1 wedstrijd meedoen (aanzienlijk duurder). Het prijzengeld is afhankelijk van het totaal ingelegde inschrijfgeld, maar extra specifieke donaties voor de prijzenpot zijn ook altijd welkom ([email protected]). Op de wedstrijden is het nationaal wedstrijdreglement van toepassing.

Inschrijven kan op http://www.masterskating.nl