Friso Emons

Friso Emons 2e op NK Shorttrack

Friso EmonsTijdens het afgelopen weekend werd het NK shorttrack verreden in Amsterdam. Hierbij natuurlijk alle toppers voor Sotsji. Maar….. ook toch een heel mooi IJsclub Tilburg succes, een zilveren medaille voor Friso Emons.

Friso Emons werd namelijk 2e op de 1000 meter van de Junioren C. Zondag wist hij ook nog een bronzen plak te veroveren op de 500M. Ook de uitstekende klassering op de tussenafstand 777 M maakte dat hij een plek had in de superfinale(1500 M). Na deze spannende rit bleek de 2e plaats in het algemeen klassement zeker met als resultaat een zilveren medaille!

Niet alleen Friso is blij met dit fantastische resultaat, ook ouders en clubgenoten zijn natuurlijk erg trots op Friso.