Samen olympische spelen kijken

Tijdens de olympische spelen in Sotsji wordt café D’n Brands, Dorpsstraat 1 te Goirle, omgebouwd tot het Ireen Wust Holland House. Er worden grote schermen geplaatst om op grootbeeld naar de wedstrijden te kunnen kijken. Voor- en na de uitzending is er muziek. De bedoeling is dat er steeds een gezellige sfeer hangt en iedereen bij Nederlands deelname en naar we hopen succes, in feeststemming komt.

De leden van ijsclub Tilburg worden van harte uitgenodigd om mee te doen aan deze bijzondere happening. Wij als bestuur hopen dat jullie massaal aan deze uitnodiging gehoor gaan geven, zodat we er samen een geweldig feest van kunnen maken. Het begint zaterdag de 8e al, maar we kijken nu al uit naar zondag  de 9e als ons clublid Ireen Wust haar 3000 meter gaat rijden die ze vermoedelijk afsluit met een medaille  en waarvan we hopen dat het een gouden wordt.

Wellicht kun je ook nog je Tv debuut maken, want in ieder geval twee TV ploegen hebben aangegeven naar het Zuiden af te reizen om verslag te kunnen doen aan de rest van Nederland en wie weet nog verder, van dit bijzondere festijn. Als het qua planning lukt maakt men ook nog wat sfeeropnamen tijdens het NK junioren, waar dan mogelijk onze  toekomstige, nieuwe  olympische kampioenen hun entree maken.

Wil je deze bijzondere happening meemaken, dit kan tenslotte maar 1 keer in de 4 jaar,
kom dan naar D’n Brands’

Namens het bestuur