Clubkampioenschappen 2014

Op zaterdag 8 maart worden weer op de Ireen Wüst ijsbaan de clubkampioenschappen van IJsclub Tilburg gehouden. Samen met IJsclub De Vennen wordt om 16.00 uur het startschot gegeven voor een spetterend kampioenschap.

Pupillen

Om 16.00 uur beginnen de wedstrijden voor de pupillen.
Zij moeten om 15.30 uur aanwezig zijn. Het schaatsen aandoen en de baan opstappen gebeurt op het binnenterrein (via de tunnel). Luister goed naar de instructies van de trainers en begeleiders op de baan. Zij zullen de kinderen helpen op het juiste moment bij de startlijn te staan.
De pupillen rijden twee afstanden. De prijsuitreiking is rond 18.15 uur in de skihut.
Iedereen krijgt een aandenken, dus iedereen graag aanwezig blijven tot na de prijsuitreiking.

Junioren & Masters

De junioren en senioren starten om 18.45 uur. Let op! Een half uur voordat je wedstrijd begint moet je aanwezig zijn. Zorg dat je op tijd aan de start verschijnt. Kijk van te voren goed op de startlijst en noteer je ritnummer, deze verschijnt ook op het scorebord. Gemiste wedstrijden kunnen niet ingehaald worden. De startlijsten worden die avond op verschillende locaties opgehangen, zodat je weet wanneer je aan de beurt bent. De prijsuitreiking is rond 22.30 uur in de skihut.

Het is altijd een heel gezellige middag en avond, ook voor de supporters. Neem dus gerust je familie en vrienden mee!

Op de site van de baancommissie verschijnt een lijst met deelnemers en voor welke afstand je ingedeeld bent.

Afmelden kan tot 8 maart. Op zaterdag 8 maart zelf kun je alleen telefonisch afmelden op nummer 06-22225310.

Technische Commissie

Afdeling wedstrijd