Kristel en Joost zijn de nieuwe clubkampioenen!

8 maart jongstleden vond het clubkampioenschap 2013/2014 plaats, tegelijk met dat van de Vennen en Braga. Bij dit kampioenschap konden alle leden van jong tot oud deelnemen. Uiteindelijk kan er maar één per categorie de snelste zijn. Dit jaar zijn dit Joost Hermans en Kristel van de Westelaken geworden.

Om 16.45 begonnen de pupillen met een sportieve wedstrijd over 100m en 300m (Pupillen C, D, E en F) en 500m en 300m (Pupillen B en A). Door het harde trainen van dit jaar reed bijna iedereen wel een persoonlijk record op een van de afstanden. Bij de Pupillen Dames werden Danique Happel, Sterre Pikaar en Anna van Wersch clubkampioen. Bij de Pupillen Heren waren dat Lars Boon, Bram Schouten en Stijn de Vet.

Na het avondeten waren de Junioren C tot en met Masters aan de beurt. Ook hier werd hard geschaatst. Ook hier werden op de 500m en 1000m regelmatig PR’s gereden. Bij de dames en heren junioren waren Roos Blom en Teun Huijben de snelste (allebei met twee PR’s). Bij de dames en heren senioren en masters in de B-categorie zijn respectievelijk Miranda van den Heuvel-v.d. Besselaar, Sjors Heezemans, Ramona de Roij-Peeters en Sjak Nouwens eerste geworden met minstens één PR. Zij reden allen twee maal 500m

In de A-categorie zijn bij de senioren en masters Kristel van de Westelaken en Karen Tueling kampoen geworden. Karen reed hier op de 1000m zelfs een baanrecord voor masters.Bij de heren waren Joost Hermans en Vincent van Wersch de snelste. Ook vincent reed op de 1000m een baanrecord voor masters.

De volledige uitslagen zijn te vinden op de website van de baancomissie:

Rituitslag Pupillen

Klassement Pupillen

Rituitslag Junioren C t/m Masters

Klassement Junioren C t/m Masters

Foto’s zijn te vinden in het fotoalbum