claudivivi

Vervolg Chileens schaatsproject door middel van wijnactie!

claudiviviHet Tilburgs/Chileens schaatsproject wordt binnenkort weer hervat. Medio december komen Claudio en Viviana terug om met IJsclub Tilburg te trainen. Na 5,5 maand schaatsen hebben beide schaatsers nog maar ongeveer 2 seconden verbetering nodig op de 1500 meter om zich te plaatsen voor de massastart van de Worldcup.

Doe mee met de wijnactie en steun het project

De middelen zijn beperkt en het project is nog bezig om de begroting helemaal rond te krijgen. Daarom wordt een Chileense wijnactie georganiseerd met wijnen van Casa Marin waar de Tilburgse schaatsster Jamie Verbraak aan verbonden is…….

Het project steunen kan door een donatie of door aankoop van Chileense wijn via Chilespeedskating.com of door het bestelformulier te gebruiken.

Leuk om te weten over het Chileens schaatsproject

• De Chilenen zijn gewoon lid van IJsclub Tilburg en komen op wedstrijden uit voor IJsclub Tilburg
  • Het traject wordt georganiseerd door Barend Princen, Peer van Boextel en Klaas Maaijen die samen de Stichting Skate Twice hebben opgericht.
  • De stichting wordt gesteund door IJsclub Tilburg, de KNSB en het Gewest Noord Brabant, Limburg en Zeeland.
  • De schaatsers trainen onder leiding van meerdere trainers zoals Barend Princen, Bob Kaper, Frank van Geet en Johan Bodifee
  • De schaatsers verblijven in het gastgezin van Dorry van Osch
  • Krachttraining en begeleiding wordt geleverd door het SMC Tilburg
  • Naast het schaatstraject studeren de schaatsers Engels bij taalinstituut Bogaers