Nieuwjaarsreceptie 2015 en vrijwilliger van het jaar

Het bestuur en activiteitencommissie nodigen de clubleden uit voor de Nieuwjaarsreceptie van IJsclub Tilburg op maandag 5 januari 2015. Vanaf 21.00 uur zijn jullie van harte welkom in de lounge van T Kwadraat (1e verdieping) om elkaar al het goeds voor het nieuwe jaar toe te wensen.

Vrijwilliger van het jaar

Waar zou de IJsclub Tilburg zijn zonder haar fantastische vrijwilligers? Ieder jaar kiezen we daarom de vrijwilliger van het jaar. Dit jaar is het aan de leden zelf om uit te maken wie deze prijs verdient. Broer van Smeden, Louise van der Schuit en Gijs Mutsears zijn genomineerd. Tot zondag 28 december 24.00 uur kon je stemmen op jouw favoriete vrijwilliger.

Bijzondere talent van het jaar

Dit jaar rijken we ook een ludieke prijs uit. Ben jij van mening dat iemand een prijs verdient vanwege een bijzonder talent? Mail dan de naam van diegene naar [email protected]. Vergeet vooral niet te vermelden waarom diegene deze prijs verdient. Denk daarbij bijvoorbeeld aan elegantste schaatser, grootse praatjesmaker of beste kleedkamerzangeres, niets is ons te gek. De personen op de vijf meest originele inzendingen ontvangen eveneens een (ludieke) prijs.