JordanMcMillen

Nieuw Zeelandse schaatser te gast bij IJsclub

JordanMcMillenDe Nieuw Zeelandse schaatser Jordan McMillen is een kleine twee weken te gast bij IJsclub Tilburg. Jordan McMillen schaatst normaal gsproken bij de Kia Speedskating Academy in Inzel maar is nu op familiebezoek in België. Hij wil zijn conditie op peil houden in Tilburg en traint op het gewestelijke selectie-uur en op uren van de IJsclub mee met zowel de Cileense schaatsers als de betere wedstrijdschaatsers van onze Club.

De Chileense schaatsers zijn hun seizoen momenteel aan het afronden en kunnen dat nu dus samen met Jordan doen. Hun nivauenis vergelijkbaar. Jordan was in Inzel iets sneller. Zie hiervoor speedskatingresults of lees meer over Jordan op de site van de Kia Speedskating Acedemy.

Spreek hem gerust aan op de baan, hij spreekt prima Engels.