Verslag verenigingsdag op winkelcentrum Heyhoef

Vmarkt_2015_14.jpg

Zondag 4 oktober was de jaarlijkse verenigingsdag op winkelcentrum Heyhoef in Tilburg. Alle Tilburgse verenigingen mochten hier weer gratis hun vereniging presenteren en op deze manier leden werven. Op initiatief van de jeugdcommissie is hier weer veel aandacht aan besteed. De kraam was leuk aangekleed met posters, grote banners en veel flyers. Natuurlijk ook diverse schaatsen live om vast te houden.

Als last minute zijn er nog een kleine 20 kinderen (en ouders) bereidwillig gevonden om een kleine demonstratie te verzorgen die we op het laatste moment toch nog mochten verzorgen. Om 15.30 heeft voorzitter Sjef een keurig verhaal aan elkaar gepraat wat de jeugd allemaal kan bij door IJCT aangeboden trainingen. Alles bij elkaar op deze prachtige dag stonden we mooi op de kaart. Veel kinderen en ouders hebben interesse getoond; we verwachten wel wat nieuwe leden te kunnen verwelkomen.

Speciale dank qua hulp gaat uit naar Jolene, Gijs, Judith, Karin, Ruben, Dave, Ilse, en Sjef, en natuurlijk niet te vergeten alle jeugd die een spetterende demo gaf.

Foto’s: https://www.ijsclubtilburg.nl/fotoalbum/album/Vmarkt2015/