Verslag informatieavond wedstrijdgroep

Informatieavond2015Donderdagavond 15 oktober is er een speciale informatie avond van ijsclub Tilburg geweest met betrekking tot wedstrijdinformatie voor de jeugd. De opkomst was verrassend groot te noemen.

Een groot aantal zaken zijn de revue gepasseerd: indeling van de groepen, veiligheid op de baan, welke wedstrijden zijn er allemaal op lange baan en marathon en ook het actieve beleid van YCT rondom de vertrouwenscontactpersonen is aan bod gekomen.

Informatie aangevuld door trainers met betrekking tot het coachen bij wedstrijden completeerden de avond.

Na afloop is een speciaal wedstrijd informatie boekje voor de jeugd uitgedeeld wat volgende week ook digitaal aan de jeugdleden verstrekt wordt. Na deze informatieve sessie door de technische commissie is het woord aan de wedstrijdkamp commissie gegeven die informatie gegeven hebben over het aanstaande wedstrijd jeugd kamp in de herfstvakantie van  25 t/m 28 oktober. Waar vollop gezelligheid gecombineerd met flink trainen een succesvolle formule lijkt te zijn.