GK KBT Eindhoven

Een nieuw jaar betekent ook weer tijd voor een Kleine Banen Toernooi. Dit keer ook meteen het Gewestelijk kampioenschap Kleine Banen Toernooi.
Als je deze wedstrijd wint ben jij de beste in jouw categorie in het gewest Noord- Brabant, Limburg en Zeeland.
Vorig jaar stond IJsclub Tilburg maar liefs 6 keer op het podium. Dit jaar wisten we dat te overtreffen door maar liefst 8 keer op het podium te verschijnen.

Bij allerkleinsten, Jongens F, heeft nieuwkomer Daan Segers een mooie 2e plek behaald.

Bij de Meisjes E heeft Tess Smeulders beslag gelegd op de 1e plek, en Floor Groenen op een fraaie 2e plek. Bij de Jongens E stond onze eigen “Shani Davis”, Geoprey Coenraad op 1 en Lars Boon een knappe 2e plek.

Bij de Jongens D heeft Siem Schouten de 3e plek behaald en dezelfde plek haalde ook Stefan Beks bij de Jongens C.

Bij de Meisjes C stond Meike Hohenstein op plek 2.

Aan deze wedstrijd deden maar liefst 160 kinderen mee. IJsclub Tilburg was afgevaardigd met 28 deelnemers in de verschillende categorien E en F, C en D en A en B.
Doordat de meeste kinderen elkaar al kenden van het KBT-kamp (in het weekend na de herfstvakantie), was het een groot festijn van aanmoedigingen onderling. Nadat iedereen om 14 uur klaar was met het rijden van zijn of haar wedstrijden konden we ons op maken voor de prijsuitreiking.

Natuurlijk was het voor een aantal personen al zeker dat ze op het podium mochten springen maar voor een aantal was het ook echt een verrassing.

Kijk hier voor de volledige uitslag.

Voor een mooi fotoverslag van Wouter Groenen kun je hier terecht.