Werkgroep Marathon zoekt systeembeheerder

De Werkgroep Marathon is een fanatieke groep die met elkaar de organisatie doet van de marathonwedstrijden. Deze groep bestaat uit juryleden, video-operating, scheidsrechter, aankomstrechter, beller, en ten slotte ook over een systeemoperator. Deze laatste zorgt ervoor dat er op basis van de transpondermetingen sprake is van een systeemtechnische begeleiding van het wedstrijdverloop. Deze rol wordt tot het eind van dit seizoen uitgevoerd door Broer van Smeden. Hij heeft te kennen gegeven er mee te gaan stoppen. Zeer jammer voor de Werkgroep. Het werk van Broer is zeer gewaardeerd. Kortom, we zijn op zoek naar een vervanger van Broer.

Aan welk profiel moet je dan denken: de systeem beheerder moet redelijk handig zijn met EXCEL om eenvoudige lijsten te maken. Kennis van MACRO’s of formules is niet nodig. Verder moet hij/zij analytisch zijn ingesteld.

Als systeemoperator maak je gebruik van de volgende systemen:

• MDS is het programma waar , wedstrijden, competities, deelnemers en uitslagen worden vast gelegd. Dit programma is het administratieve gedeelte van de marathon. De jeugdwedstrijden maken geen gebruik van transponders, uitslagen worden direct in MDS ingevoerd.
  • RMI is het programma welke het verloop van de wedstrijd wordt verwerkt. Deze applicatie is verbonden met het scorebord, rondenbord en transponder decoder. Het programma ontvangt wedstrijd informatie van MDS. In RMI worden de diverse af-sprint ronden vast gelegd en wordt de uitslag volgens het transponder systeem vastgelegd. Hierna worden de resultaten doorgestuurd naar MDS waar eventueel correcties (op basis van video belden etc.) kunnen worden uitgevoerd.
  • De uitslag wordt na afloop via een FTP programma op de website gepubliceerd.

Beschik je over de nodige EXCEL kennis (kennis van MACRO’s of formules is niet nodig) en vind je het leuk om een onderdeel te zijn van een mooi team? Meld je dan bij Ad Timmermans (06 573 22 960).
Dank,