Een spetterende marathonfinale

Zaterdag 20 februari was het zover: de finale van de jeugdmarathon competitie. De messen geslepen, iedereen tot het uiterste gespannen. Kijk maar naar de foto’s: wat een strakke gezichtjes. Na verloop van de wedstrijden kon de balans worden opgemaakt. Verschillende leden van IJsclub Tilburg hadden enorm hun best gedaan en dat vertaalde zich in de nodige medailles. Als eerste de pupillen B-F meisjes: 1: Sterre Pikaar, 2 Quinty Breij. Bij de pupillen A meisjes 1. Laura Boeren, 2. Mirthe Hohenstein en 3.Manouk Smeulders. Bij de pupillen B jongens behaalde Sem Boon de eerste plaats. Het podium van de pupillen A jongens was ook volledig Geel/blauw gekleurd: 1. Thomas Jansen, 2. Kurt van Baar en 3. Pepijn du Crocq. Bij de junioren C meisjes werd Laura Vromans mooi derde. Na dit vuurwerk was het de beurt aan Peter Huijben om zijn abonnement op de eerste plaats bij de Masters 2 te verlengen. Frank Frijters deed goede zaken door de recreanten marathon te winnen.

Uitslag marathon Baancompetitie TB/EV 7 Regio 12

Uitslag jeugdmarathon Baan 3 Pupillen en Jun.C