Successen op Gewestelijk Kampioenschap 5 & 10 km

Zaterdag 27 februari is in Eindhoven het Gewestelijk Kampioenschap 5 km voor dames en 10 km voor heren verreden. Onze leden hebben zich van hun beste kant laten zien en alle kleuren medailles mee naar Tilburg gebracht. Bij de dames behaalde Karen Teuling de eerste plaats met een voorsprong van bijna tien seconden op de nummer twee. Haar eindtijd was bovendien een persoonlijk record en tevens clubrecord voor Masters. Bij de heren eindigden Joost Hermans en Bjarne de Bont op het podium. Hun ritten waren bijna kopieën van elkaar, waarbij uiteindelijk Joost net een halve seconde sneller was dan Bjarne. Joost mocht daarom de zilveren medaille in ontvangste nemen (met een PR-verbetering van 17 seconden). Bjarne kreeg de bronzen medaille omgehangen (met een PR-verbetering van 11 seconden). Alledrie van harte gefeliciteerd.