Clubkampioenschap shorttrack 2016

Afgelopen maandag 7 maart vond, als afsluiting van het seizoen, het clubkampioenschap shorttrack plaats. Er waren wat laatste afmeldingen (veel zieken), maar desondanks deden 25 deelnemers van pupil F t/m junior C mee. De sfeer zat er langs de kant bij deelnemers en publiek, maar ook bij de jury, goed in en iedereen werd luidruchtig aangemoedigd. Helaas sloeg de computer tussen de halve en hele finale op tilt, zodat alle uitslagen handmatig door moesten worden gezet. Hierdoor werd het geduld van de deelnemers aardig op de proef gesteld, maar uiteindelijk kon iedereen weer starten.

De meeste kinderen hadden, naast het clubkampioenschap, ook een clubtoernooi over twee wedstrijden gereden, waardoor er veel prijzen waren te verdelen. Bij het clubkampioenschap won bij de meisjes E-F: Tess Smeulders, jongens E-F: Geophrey Coenraad, meisjes C-D: Meike Hohenstein, jongens C-D: Thomas van Berkel (Vennen), meisjes A-B-jun.C: Yesim Benli en jongens A-B-jun. C: Thomas Jansen. Bij het clubtoernooi won in groep 1: Kurt van Baar en in groep 2: Hugo Krul.

Bekijk de volledige uitslag