Vrijwilligersuitje 2016

Mooi weer, graadje of 24, lekker zonnetje erbij; kortom prima ingrediënten voor het jaarlijks terugkerend vrijwilligers uitje van IJsclub Tilburg om alle vrijwilligers eens hartelijk te bedanken voor alle hand en spandiensten van afgelopen seizoen. Doel was een “spoorzonereis” verzorgd door 2 kleinkunstenaars “Peer en Geer” vanuit Theater de Boemel in de Tilburgse spoorzone.

Tijdens de welkomst sessie, uiteraard voorzien van benodigde drankjes op het terras bij gebouw 76, wordt het eerste optreden verzorgd. Op een interactieve manier weten de twee ingegeven door wat namen en kreten Harry Vos en anderen op muzikale wijze het “ijs” op te loodsen.

In de hardrijder staat een uitgebreid verslag van dit uitje. Bekijk ook de foto’s in het fotoalbum vrijwilligersuitje 2016.

Onze vereniging is nog dringend op zoek naar vrijwilligers. Momenteel hebben we de volgende vacatures:

• Voorzitter webcommissie
  • Vrijwilliger shorttrackafdeling
  • Voorzitter PR-commissie
  • Vrijwilliger activiteitencommissie
  • Vrijwilliger ledenadministratie
  • Juryleden (zaterdag en/of zondagavond)

Heb je interesse om één van deze vacatures in te vullen? Neem dan contact op met onze vrijwilligerscoördinator.