Bekers te over op het KBT

Zaterdag 4 maart stond er bij de meeste kinderen het Kleine Banen Toernooi met rood omcirkeld op de kalender. Vandaag was de allerlaatste wedstrijd van het Kleine Banen Toernooi in Breda. Vorig jaar ging IJsclub Tilburg met 13 bekers naar huis toe. Zouden we dat record verbreken?

Helaas; verbreken niet maar evenaren wel.

Voor de afstand podium plekken stonden we 13 keer voor IJsclub Tilburg op het podium. Daarnaast was er ook nog de prijsuitreiking voor de mini marathon  waar IJsclub Tilburg maar liefst 9 keer op het podium stond. Een uitgebreid fotoverslag vind je op de website. In de eerst volgende hardrijder vindt je ook een uitgebreid verslag van deze laatste wedstrijd.

Iedereen heeft het super goed gedaan. Graag willen wij iedereen  bedanken die heeft meegeholpen voor en achter de schermen dit seizoen. Mirjam Schouten, Gert-Jan Kerst, Jeroen Happel, Wouter Groenen, Stefan Claus, Sem Boon en Gijs Mutsaers.

Mirjam Schouten heeft aangegeven te stoppen met de organisatie van het Kleine Banen Toernooi omdat haar kinderen alleen nog op de langebaan wedstrijden rijden. Wij zoeken nog iemand die het stokje van Mirjam wil overnemen. Mocht je interesse hebben kun je contact opnemen met Mirjam, Gijs of Jolene.

We hopen iedereen volgend jaar weer bij het Kleine Banen Toernooi terug te zien, en natuurlijk bij de zomertrainingen.