Geophrey Coenraad Gewestelijk Kampioen Marathon

Zaterdag 2 februari vond het Gewestelijke Kampioenschappen Marathon plaats. Het waren mooie wedstrijden en onder toezicht van trainer Ruud Aerts kon succes niet uitblijven. Eerst waren de pupillen meisjes C aan de beurt. Maud Biezen werd daar zeer verdienstelijk 2e en Nynke Happel 7e. De pupillen jongens C stonden daarna aan de start: Geophrey reed een gecontroleerde wedstrijd en dwong zijn concurrent zelfs om op kop te gaan rijden. Geophrey domineerde de wedstrijd en reed als 1e over de finish. Pure klasse. Anil de Vries werd 8e bij de pupillen jongens B. Bij de pupillen meisjes A behaalde Lotte Groenen een mooie 3e plaats, en Danique Happel werd 5e. Bij de junioren C meisjes werd Sterre Pikaar 4e. Kurt van Baar werd bij de jongens 6e, na een mooie wedstrijd over 15 ronden.

Met 3 podiumplaatsen mag dit GK een succes worden genoemd. Op zaterdag 9 december is de laatste mogelijkheid om zich nog te kwalificeren voor het NK Jeugd Marathon dat op 17 februari in Tilburg wordt verreden. Dit betekent dat aanstaande zaterdag tevens de finale is van de regiocompetitie van de jeugd.