Liefhebbersmarathon 24 november 2018

Het seizoen is nog maar net begonnen, maar op zaterdag 24 november heb je alweer de kans om jezelf te testen en de krachten met elkaar te meten tijdens de inmiddels traditionele liefhebbersmarathon.

Deze zal plaatsvinden van 20:30u t/m 21:30u op de Ireen Wüst-ijsbaan. Deelname staat open voor iedereen zonder wedstrijdlicentie die het leuk vindt om eens een keer een marathonwedstrijd te rijden. De beschikbare tijd om de 30 rondes te voltooien is 40 minuten, dus haalbaar voor alle niveaus!
Mensen die al rijden in de (regio) marathons worden op dit evenement niet toegelaten.

De deelname aan de liefhebbersmarathon, die wordt georganiseerd door IJsclub Tilburg, is voor leden van IJsclub Tilburg gratis. Voor niet-leden zijn de kosten voor deelname slechts € 10,-. Eén consumptie is altijd inclusief voor leden en niet leden. Heb je geen transponder dan kun je deze huren tegen betaling van € 3,-, dit kun je kenbaar maken op het inschrijfformulier.
Het is alleen mogelijk om met pin te betalen!

Je dient uiterlijk 45 minuten vóór aanvang van de liefhebbersmarathon aanwezig te zijn en je te melden bij het inschrijfbureau. De Dames en Heren rijden gezamenlijk in de wedstrijd. De einduitslag wordt gezamenlijk opgemaakt. Voor de winnaars zijn er prijzen!

Doe mee!!! En schrijf je in voor de liefhebbersmarathon via het inschrijfformulier of via de website van IJsclub Tilburg. Inschrijven kan tot en met uiterlijk donderdag 22 november (inschrijven vlak voor de start bij de ijsbaan is niet meer mogelijk).

Heb je nog vragen over het inschrijven voor de liefhebbersmarathon: mail naar: recreatief@ijsclubtilburg.nl

IJsclub Tilburg

Afdeling Toer en Recreatie i.s.m. de Baancommissie