hh-07-01-2018-10

Henk Vaartjes Uurchallange op 19 januari

hh-07-01-2018-10

Henk Vaartjes Uurchallange
Op zaterdagavond 19 januari zal de Henk Vaartjes Uurchallenge plaatsvinden.
Samen met anderen kun je de uitdaging aangaan om te zien hoeveel ronden jij in een heel uur of in een half uur kunt schaatsen.

De Uurchallenge is geen wedstrijd, maar een uitdaging voor jezelf. Van beginner tot wedstrijdrijder. Voor leden van IJsclub Tilburg, maar ook voor alle anderen die de uitdaging aan willen gaan. De start is om ca. 20.15 u.

Na afloop is er de gelegenheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in de Skihut.

Deelname aan de Uurchallenge, inclusief drankje na afloop, is voor leden van IJsclub Tilburg gratis en kost voor niet-leden € 7,00. Wanneer je zelf geen transponder hebt, kun je deze huren voor € 3,00.
Inschrijven kan HIER tot en met 18 januari.
De start is om ca. 20.15 u. je dient uiterlijk 45 minuten vóór aanvang aanwezig te zijn en je te melden bij de inschrijftafel in de Skihut. 15 min voordat de tijd start kan er niet meer ingereden worden! Dit i.v.m. de transponder.

Na afloop ontvang je de uitslag met het door jou gereden aantal ronden.
We hopen je te zien op 19 januari 2019 bij de Henk Vaartjes Uurchallenge!

Afdeling Toer en Recreatie i.s.m. de  Baancommissie