Informatiebijeenkomst Weissensee

Na een lange zomer wachten kunnen we onze schaatsen weer aantrekken op de Ireen Wüst IJsbaan in Tilburg.

Vanuit IJsclub Tilburg is een initiatief gestart gericht op het samen werken naar en het deelnemen aan de mooie tochten op de Weissensee in Oostenrijk in januari 2020. Je hebt via de behoefte-inventarisatie of anderszins aangegeven interesse te hebben in dit initiatief.

Op 21 oktober organiseren we hierover  van 18.45 tot 19.45 uur een informatiebijeenkomst in het sportcomplex T Kwadraat (vergaderzaal 3) in Tilburg. Je wordt dan nader geïnformeerd over o.a.  de opzet van dit initiatief en de ondersteuning die geboden wordt op weg naar de Weissensee.

Je wordt van harte uitgenodigd voor deze bijeenkomst. Ook het bestuur van onze schaatsvereniging zal bij deze bijeenkomst vertegenwoordigd zijn. De koffie en thee staat voor je klaar.