,

Opening seizoen jubileumjaar

Wat was het een leuke opening georganiseerd door onze jubileum commissie. Hoewel de fietstocht van de Elfstedentocht van origine een andere opzet kende (die anekdotes komen nog wel boven water); was het een mooi feestje in de horeca waar veel leden even de fiets opsprongen en zo gezamenlijk de Elfstedentocht gefietst hebben. Jong en oud hadden er plezier in.

Om 9:45 was het korte officiële gedeelte waar de huidige / afscheidnemende bestuursleden maar ook de ereleden in het zonnetje gezet werden.

En daarop volgend is het fraaie 60 jaar logo voor dit jaar onthuld, begeleid door Beach vlaggen, posters voor op de kussens en een mooie nieuwe banner. Ondanks dat erelid Ireen Wüst niet aanwezig was, heeft ze wel een leuk filmpje gestuurd wat je hier kunt zien.

Onder het genot van een heerlijk gebakje is daarmee het feest seizoen echt begonnen, met elke maand een activiteit.

• zaterdag 7 oktober Opening schaatsseizoen
  • zaterdag 16 december Jubileumdag !
  • maandag 8 januari Jubileum (nieuwjaars) borrel
  • donderdag 22 februari Schaats-pubquiz