Nieuwe ereleden

Ereleden zijn belangrijk voor een vereniging; mensen die hun hart en ziel en veel vrije tijd inzetten voor een vereniging op allerlei vlakken zijn van groot belang om een vereniging draaiende te houden. IJsclub Tilburg is een bloeiende en groeiende vereniging van ongeveer 700 schaatsende leden. Tijdens de algemene ledenvergadering zijn er 2 leden benoemd tot erelid van de vereniging.

Ad de Kort
Ad heeft vele jaren (vrijwel vanaf de oprichting van de vereniging) veel tijd gestopt om met name het marathonschaatsen op de kaart te krijgen. Naast alle andere taken die Ad in vele jaren gedaan heeft, is het daarom niet de minste die het erelid-predicaat ontvangt.  Ad van harte proficiat.

Harrie Vos
Harrie lijkt wel de “vader van de ijsclub”. Vele jaren was hij actief als trainer en heeft voor veel jonge kinderen de beginselen van schaatsen aangeleerd. Jarenlang bij de ijsclub maar ook voor het schoolschaatsen. Vorig jaar heeft Harrie een stapje terug gedaan, de benoeming als erelid was een complete verrassing voor hem. Harrie, van harte proficiat.