Clubmarathon eindstand seizoen 2023-2024

Maandag 13 november 21:15u link uitslagLink doorkomsttijden
Zaterdag 13 januari 2024 8:45-9:45u
link uitslagLink doorkomsttijden
Maandag 5 februari 2024 21:15ulink uitslag en eindstand competitieLink doorkomsttijden

Voor iedereen die graag een keer vrijblijvend aan een marathon mee wil doen, YCT, De Vennen en Braga.

• Vanaf junioren C (13 jaar en ouder).
  • Licentie NIET nodig, alleen lidmaatschap van 1 van bovenstaande clubs.
  • 30 rondjes met doorkomsten op rondenbord en scorebord. Iedere deelnemer heeft tot 22:00 de tijd om deze 30 ronden vol te maken.
  • Geen beennummers, maar helmcaps met nummers van de baancommissie.
  • In een soort van competitieverband over 3 wedstrijden. Indeling afhankelijk van deelname.
  • Aanmelden voor de competitie via aanmeldformulier tot 18:00 op de dag voorafgaand aan de wedstrijddag.
  • Eerste ronde neutraal, de aangewezen koprijder mag niet worden gepasseerd. Daarna wordt de bel geluid en begint de wedstrijd. De eerste ronde telt wel mee.
  • Huur transponder: €5,00 per keer. Je eigen transponder gebruiken is natuurlijk ook mogelijk, Huur je een transponder, betaal dan via deze betaal link
  • Veiligheid voor alles.
  • Helm en handschoenen verplicht.
  • Je mag maar met één transponder deelnemen.
  • De snellere groepen rijden op de binnenste baan.

Zie ook de uitslagen van vorig seizoen.