,

Clubkampioenschappen 2023/2024

Op 16 maart 2024 houden we op de Ireen Wüst ijsbaan de clubkampioenschappen van IJsclub Tilburg. Natuurlijk wordt het weer een spetterend kampioenschap.

De wedstrijden zijn bedoeld voor ALLE LEDEN van IJsclub Tilburg.

Houd deze pagina ook even in de gaten voor het tijdschema.
Voor de thuisblijvers hebben we dit jaar ook een livestream via deze link.

Alle INFO komt ook in de Sportity app: https://sportity.com/app. Wachtwoord: WED-TIL. Hier komen op de wedstrijddag de geldende protocollen, wedstrijdschema’s, startlijsten in en wijzigingen worden m.b.v. pushberichten direct gemeld.

Pupillen, shorttrackers, wedstrijdrijders en recreanten, jong en oud, met of zonder ervaring.

De clubkampioenschappen zijn voorgaande jaren steeds een succes geweest, waarbij het meedoen en elkaar ontmoeten belangrijker was dan de prestatie!!!! Maar natuurlijk zijn er ook mooie prijzen te winnen.

Voor een indicatie van het verloop van de dag staat hieronder het tijdschema van het afgelopen seizoen.

Voor de nieuwkomers is hier de inschrijfinstructie te vinden.

• Inschrijven voor de pupillen (middag deel) kan hier.
  • Inschrijven voor de junioren en volwassenen (avond deel) kan hier.

Voor welke wedstrijd kun je jezelf inschrijven

Pupillen en jeugdgroep (die uitsluitend op zaterdag training hebben)

• 100-300m

Wedstrijdrijders, junioren en recreanten die op wedstrijduren trainen (dinsdag + donderdag):

• 300-500m (wedstrijdpupillen)
  • 500-1500m combinatie

Overige Recreanten Neo, Senioren en Master kies voor B-rijders rekening houden met tijdlimiet

• 500-500 Dames eerste deelname of met 500 m tijd >1,05
  • 500-500 Heren eerste deelname of met 500m tijd >1,00
  • 500-1000 Dames met 500 tijd <1,05
  • 500-1000 Heren met 500 tijd <1,00

Om je goed voor te bereiden hebben we hier alvast de wedstrijdregels staan.