« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

IJCT Jeugddag

6 april | 09:00 - 12:30

Dit jaar organiseren we voor het eerst de IJCT Jeugddag. We willen je op deze dag kennis laten maken met wat IJsclub Tilburg in de zomer allemaal voor leuks te bieden heeft. Je kunt hierbij denken aan skeeleren, een droogtraining en nog veel meer. Daarnaast leer je je mede schaatsers en later misschien wel skeeleraars extra goed kennen!

Als je het na de Jeugddag zo leuk hebt gevonden kun je je opgeven om bijvoorbeeld de hele zomer te gaan skeeleren en of een droogtraining te volgen. Zo zit je niet de hele zomer te wachten totdat we weer mogen gaan schaatsen en blijven we ook nog eens lekker met zijn allen in beweging. Hoe tof is dat?

• Datum: Zaterdag 6 april van 9:00 uur tot +/- 12:30 uur.
  • Locatie: Wielerbaan Pijnenburg (bij slecht weer zal naar een alternatieve locatie gekeken worden)
  • Activiteiten: Kennismaken met skeelertraining, droogtraining en nog veel meer!
  • Eten & drinken: Voor iets lekkers (en gezonds) en drinken wordt gezorgd
  • Trainers: Al je favoriete trainers zullen aanwezig zijn!
  • Contact: [email protected]

Extra informatie Jeugddag

Deze Jeugddag is voor alle jonge jeugdleden van IJsclub Tilburg. Er zijn geen kosten aan deze supertoffe dag gebonden. We gaan deze dag onder andere skeeleren. Heeft uw kind geen skeelers en bescherming? Geen zorgen, daar zorgen wij voor!

Omdat we graag willen weten hoeveel kinderen er komen, willen we je vragen je aan te melden (mail naar [email protected]).
Noteer deze dag dus alvast in je agenda want dit wil je niet missen!

Met vriendelijke groet,

Organisatie Jeugddag
Kristel van de Westelaken, Jill Marsé, Stijn Kroon, Jur van Geet & Luuk van Gorkum

Datum:
6 april