« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Live schaatsen kijken in Rotterdam (Ahoy) WK shorttrack

17 maart | 08:00 - 17:00

Met IJsclub Tilburg naar WK shorttrack
Op 17 maart vindt het WK Shorttrack plaats in Ahoy in Rotterdam, en daar kun jij bij zijn! Vanwege het 60-jarig jubileum van onze IJsclub zijn er 60 kaarten met maar liefst 60 % korting beschikbaar. Samen met andere clubleden zie je de beste shorttrackers ter wereld voorbij flitsen, Suzanne Schulting, Xandra Velzeboer, Friso Emons, allemaal in het echt, dat wordt een gigantisch spektakel.

Kosten: 15 euro per kaartje, inclusief busvervoer.

• ca. 10:30 uur vertrek vanaf Stappegoor – Tilburg
  • ca. 19:30 uur weer terug op Stappegoor – Tilburg

IJsclubleden van 12 jaar en jonger (op 17 mrt) kunnen mee onder begeleiding van een ouder/verzorger. De begeleider meldt zichzelf in hetzelfde formulier van het kind aan.

Ben er snel bij, want OP = OP!

De inschrijving is definitief als je het bedrag van €15,- hebt overgemaakt.

Dit kan via de betaallink in het inschrijfformulier of via overschrijving op NL39 RABO 0171 2060 02 t.n.v. IJsclub Tilburg, o.v.v. WK Shorttrack / naam clublid.

Disclaimer
Let op: mocht onverhoopt bij aanmelding de 60 beschikbare kaarten al vergeven zijn, dan zal het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug betaald worden. voor vragen mail naar [email protected].

Datum:
17 maart